fredag 10 februari 2017

Min lifesaver

 
Min lifesaver, när jag ska iväg men måste få i mig något ultrasnabbt är bananmjölk. En väl mogen banan mixad med någon sorts mjölk, helst havre. Det ser inte så värst spännande ut men smakar sockerkakssmet och gör magen glad. 
Ser nu husskelettet där ute??? Det är växthuset eller soon to bee växthus, snickaren bombarderar oss med ursäkter och skjuter upp takläggningen vecka efter vecka men det gör inte så mycket, till våren så kommer det att vara klart. Då ska jag installera en linbana från köksfönstret så att jag kan svinga mig dit direkt från diskbänken.  


Man kan inte tro det men jag har alltid en påse på gång där jag samlar saker som ska skänkas till loppis och den åker med så fort jag åker dit. Jag lovar. Men på något viss så hopar sig tingen ändå.... Det finns också en fördel med att ha allt framme samtidigt för rätt som det är så får jag en snilleblixt och kommer på den perfekta platsen/kombon. Sen finns det nog 999 fördelar med att ha sina grejer ordentligt undanstoppade men det lyssnar jag inte på just den här veckan/livet. 

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Vad tycker du?