lördag 21 november 2015

Promenerar omkring


Antingen så blir vi aldrig nöjda eller så tröttnar vi väldigt snabbt för i vardagsrummet står inte möblerna särskilt länge på samma plats. De får helt enkelt promenera omkring och byta plats med varandra. I går var det guldsoffans tur att flytta på sig, man sitter väldigt rakryggad här men det går ju bra att vicka omkull på några mjuka kuddar också om man känner för det.



Och idag är det min födelsedag!
 Solen fick de små ansiktena i vardagsrumsfönstret att glöda. Jag är tacksam för solskenet och för att jag har en familj som går upp tidigt och sjunger för mig. Sängen är full med kakao från när jag blåste ut ljusen i morse och magen är full med tårta, precis som det ska vara. 
Grattis på mig!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Vad tycker du?