fredag 23 januari 2015

Ju fler, ju bättre


När jag gillar något så har jag en tendens att överdriva mitt habegär. 


Jordglober, kan man ha för många?



Ja om man har tre stycken i ett och samma rum så kanske de börjar bli lite för mycket. Eller?Glasverandan är i och för sig bara en mellanstation för dem men de har legat här ett bra tag nu och jag borde verkligen hitta en bra plats för dem....men de finns redan fler glober på "passande" ställen i huset och jag kanske borde inse att det är dax att rensa. Men de är ju så fina..... Eller varför då, om man bara samlar dem tillsammans på ett skåp och pillar in belysning i dem som ingen har så blir det nog urtjusigt. Så får det bli. Och ska jag samla dem så där så behövs det säkert några till. The more, the merrier!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Vad tycker du?