söndag 10 augusti 2014

Yoga



Jag har avundats dem som kan dyka så länge jag kan minnas, jag är en sådan som måste hålla för näsan när jag doppar huvudet och de gånger jag har försökt dyka har jag fått kallsupar och landat med ett magplask. Men nu har jag äntligen lärt mig och jag är övertygad om att det är tack vare yogan. Genom den har jag fått bättre kontakt med de kroppsdelar som befinner sig längst ut från mitten och har liksom blivit herre över min egen kropp. Men hur man gör för att undvika vatten i näsan fattar jag inte riktigt så jag får fnysa allt vad jag kan medan jag befinner mig under vattnet. Nu under sommaren har det blivit lite si och så med yogandet men nu är det färdig rest för min del och jag ska se till att det blir minst ett pass per vecka från och med nu. Det har även varit svårt att hinna/orka blogga men nu är jag tillbaka!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Vad tycker du?