onsdag 30 juli 2014

Mera pokaler!


Varken jag eller min man har någonsin vunnit några pokaler men jag tycker att vi är så värda en pokalsamling ändå, så jag köper så ofta jag hittar några jag gillar. Sen hittar vi på egna anledningar till varför vi får pris.



                                     Igår fick vi två nya och jag gav honom den största.




Tonårsbarnen suckar förstås -vad ska man med dom till. Man kan ha dem till allt säger jag! Blommor, plättar i luften kan inte bli snyggare än i en pokal eller så äter man chips ur den. Snygga, fjuniga persikor som inte vill trängas i en fruktskål älskar att ligga med varandra i en pokal. Jag har en till någonstans men vill väldigt gärna ha fler så att jag kan ha dem i en lång, lång rad och känna mig världsbäst i precis vad som helst. Unna dig en pokal!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Vad tycker du?